
Vi gleder oss til å ønske både utstillere og publikum velkommen til årets Solamesse i Åsenhallen – første helgen i november. Her møter du flotte utstillere, hyggelig stemning og gode muligheter for en koselig handel.
Gratis inngang og parkering gjør det enkelt å ta turen. I kafeen selges god mat, kaffe og kaker begge dager (betaling med VIPPS eller bankkort).
Barnevogner er tillatt i begge hallene, men bruk gjerne bæreselen da det kan bli trangt når det er mange besøkende.
Velkommen til en varm og trivelig messehelg!